Tuesday, August 05, 2008

Sbab ade orang sponsor $20


barula aku x berat hati nk pergi. Tapi memang aku secara metafora terbaring atas katil hospital tanpa kudrat dan bergantung harap kepada life support unit yang membantu jantung aku untuk terus berdenyut lemah.

Dengan harapan aku dapat bertahan sampai hjung minggu ni...


Skoler tak masuk lagi aduh sakit perut x makan lagi~ (Tak pernah PET lambat macam nih aih...).

Kepada penderma berhati mulia, terima kasih. Aku harap RM20 tu ko sedekah dan bukan pinjamkan kt aku. (Penuh harapan nih.)


so jom BBQ buat kali terakhirnya. (Utk bulan ni la.Maybe after final ade lg...private pnye hehehe)

Mata aimasho

2 comments:

kerbaurider said...

hi, weizhu cni ... i pon same gak ... tgh tunggu duit scholar masok ... dahlah tade duit nk makan, apetah nk bli buku lagi ... T_T

p/s: tataw comment ni lepas ke tak sbb tenet slow~

iLLy said...

THAQIF, i think your blog kene serang virus la.. too many ads popping up from ur blog...

p.s: i changed my blog to illysays.blogspot.com

:D

[sy pun merana skoler lmbt masuk]